Jednostki administracji rządowej i samorządowej, stowarzyszenia, firmy i inne podmioty realizują swoje zadania między innymi poprzez prowadzenie szerokiej korespondencji. Aby zachować porządek w dokumentacji, prowadzoną korespondencję muszą rejestrować w formie rejestrów przesyłek wpływających lub wychodzących. Prowadzone sprawy rejestrują w spisach spraw. Zasady prowadzenia tych rejestrów reguluje nowa instrukcja kancelaryjna.

BIT Rejestry to praktyczna aplikacja, napisana z myślą o ułatwieniu pracy kancelaryjnej. Zawiera wszystkie niezbędne opcje do zarządzania rejestrami dokumentów, a korzystanie z niej jest proste i intuicyjne. Aplikacja doskonale sprawdzi się między innymi w szkołach, przedszkolach, stowarzyszeniach, kancelariach prawnych czy urzędach.

Aplikacja BIT Rejestry jest w pełni zgodna z obowiązującymi przepisami prawa. Dzięki wbudowanym słownikom wykazu akt dla różnych typów podmiotów umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy. Może być instalowana na pojedynczym stanowisku pracy lub w wersji wielostanowiskowej. Również w wariancie pracy na wielu stanowiskach nie wymaga dedykowanego serwera bazy danych.

 

Najważniejsze funkcje aplikacji BIT Rejestry

  • Obsługa rejestrów:
    • Rejestr przesyłek wychodzących
    • Rejestr przesyłek wpływających
    • Rejestr umów
    • Rejestr upoważnień
    • Rejestr kontrahentów (korespondentów)
    • Rejestr faktur
    • Spis spraw
    • Metryka sprawy
  • Zakres danych zgodny z Rozporządzeniem w Sprawie Instrukcji Kancelaryjnej
  • Obsługa skanowania dokumentów bezpośrednio z aplikacji
  • Sortowanie, filtrowanie i przeszukiwanie listy przesyłek
  • Anulowanie przesyłek
  • Drukowanie listy przesyłek
  • Zapisanie całości lub części rejestru do pliku
  • Baza korespondentów budowana na podstawie wpisów – raz wpisz i wybieraj z listy
  • Łatwe wprowadzanie przesyłek – minimalny zakres danych do podania
  • Wbudowane gotowe klasyfikacje JRWA dla różnych typów podmiotów:
    • organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki;
    • organów powiatu i starostw powiatowych;
    • organów samorządu województwa i urzędów marszałkowskich;
    • organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy.
    • szkół
    • przedszkoli
  • Wbudowane narzędzie do wykonywania kopii zapasowych bazy danych
  • Zarządzanie kontami użytkowników

Historia zmian

Okno aplikacji BIT Rejestry BIT Rejestry oferuje prosty i intuicyjny interfejs graficzny. Dzięki temu użytkownicy w sposób intuicyjny będą w stanie korzystać z aplikacji już od pierwszych chwil.