Aplikacja BIT Rejestry w pełnej wersji jest dostępne przez 30 dni od instalacji w formie okresu próbnego. Po tym czasie aplikacja przełączy się w tryb wersji bezpłatnej, blokując możliwość dodawania nowych wpisów do rejestrów upoważnień i umów oraz wyłączając dostęp z innych stanowisk niż pierwsze. Aby aktywować te funkcje należy wykupić licencję.

Aplikacja BIT Rejestry jest dostępna w dwóch wariantach - darmowym i płatnym. Po pobraniu aplikacji, przez 30 dni działa ona w trybie testowym, w któym możesz korzystać ze wszystkich jej funkcji. Po tym okresie automatycznie przełączy sie w tryb wersji bezpłatnej, w którym nie można dodawać nowych wpisów do rejestrów umówi i upoważnień oraz wyłączony jest dostęp z innych stanowisk niż pierwsze. Zachowasz jednak dostęp do danych, które już wcześniej zostały do nich wprowadzone. W każdej chwili możesz wykupić dostęp do wersji pełnej.

Funkcja Wersja darmowa Wersja płatna
Rejestr przesyłek wychodzących + +
Spis spraw + +
Obsługa metryki sprawy + +
Rejestr przesyłek wpływających + +
Rejestr kontrahentów + +
Obsługa predefiniowanych zestawów JRWA + +
Anulowanie przesyłek + +
Drukowanie listy przesyłek + +
Drukowanie pocztowej książka nadawczej +
Obsługa wielu użytkowników na tym samym stanowisku pracy + +
Skanowanie pism bezpośrednio z aplikacji + +
Rejestr umów * +
Rejestr upoważnień * +
Rejestr faktur Nowość * +
Obsługa wielu jednoczesnych użytkowników (na wielu stanowiskach pracy) +
Dodatkowa pomoc techniczna +
Możliwość pracy w sieci lokalnej +
 
Pobierz
Kup teraz
* Jeśli w okresie testów rejestry zostały zapełnione danymi, to w wersji darmowej są one nadal dostępne i można je przegląć. Nie można jedynie dodawać nowych wpisów.
Wyszukiwanie zaawansowane w BIT RejestryBIT Rejestry oferuje mechanizmy prostego i zaawansowanego wyszukiwania przesyłek wychodzących i wpływających. Funkcja drukowania uwzględnia kryteria wyszukiwania, pozwalając na wydruk tylko tych przesyłek, które zostały uwględnione w wynikach.